Indmeldelse: Ved opstart skal virksomheden sende oplysninger på alle medarbejdere til LicenseCare indeholdende navn, adresse, postnummer, mail og tlf. 

LicenseCare ApS fakturerer pr. medarbejder fra første hele måned.

Der arbejdes kun i hele måneder. Det er virksomhedens eget ansvar, at antal medarbejdere passer med det faktiske antal ansatte, herunder skal virksomheden også selv tilføje og fjerne medarbejdere på Licensecare.dk

Udmeldelse: Der er ingen binding hos Licensecare.dk, dog faktureres der den måned man udmelder medarbejderen.

Betaling: Standard 8 dage netto kontant, der pålægges rykkergebyr 100 kr. samt 9% rente ved overskridelse af betalingsdato.

Betingelser: LicenseCare ApS tegner kun aftaler med minimum 10 medarbejdere pr. firma.

Det er ikke tilladt at dele og kopiere materiale fra LicenseCare ApS.

Licensecare ApS kan ikke stilles til ansvar for lovbrud pga. misfortolkninger og misforståelser i vores materiale.

Særlige regler: 


  1. Har din virksomhed over 50 abonnementer hos LicenseCare ApS tilbydes der årligt et 3 timers førstehjælps kursus uden yderligere beregning dog første kursus efter minimum 6 mdr. medlemsskab af 50 abonnementer. Har dit firma under 50 medlemmer, får I førstehjælps kursus uden beregning efter 12 måneders medlemskab.
  2. Efter 6 mdr. anciennitet optjener man retten til et glatførekursus uden beregning á 1,5 time pr. år i egen bil.
  3. Sidste nye færdselsregler samt ændringer sendes minimum 4 gange årligt på mail og opdateres jævnligt på Licensecare.dk.
  4. Hvis en medarbejder mister sit kørekort, kan medarbejderen efter 6 mdr. medlemskab få generhvervspakke uden beregning bestående af 3 kørelektioner i skolevogn, 1 leje af bil til køreprøve, 3 mdr. online teori samt support vedr. papirgangen i en kontrollerende køreprøve. Herudover kan vores netværk få dig langt frem i køen for lynhurtig generhvervelse af kørekortet.

Mission: LicenseCare ApS’ mission er at få virksomheder til at fremstå ansvarsbevidste og udvise sikker holdning i trafikken når du og dine medarbejdere repræsenterer virksomheden, så vi sammen kan gøre vores arbejdsplads og vejen derhen mere sikker.

Vision: Vi vil holde det Danske erhvervsliv kørende og sørge for medarbejderne kommer sikkert til og fra arbejde og kører sikkert og korrekt når de er på arbejde så vi sammen sikrer vores medarbejderes mobilitet.

Handelsbetingelser – B2C

Indmeldelse: Ved opstart skal kunden indsende oplysninger til LicenseCare indeholdende navn, adresse, postnummer, mail og tlf. 

Der arbejdes kun i hele måneder. Det er kundens eget ansvar, at foretage indmeldelse samt udmeldelse på Licensecare.dk

Udmeldelse: Der er binding hos Licensecare.dk på de antal af måneder ens abonnement rækker. Dvs. Købes der 3 måneder, er der adgang 3 måneder og der betales up-front inden medlemskabet aktiveres. Dog kan kunden opsige sit abonnement fra dag til dag, men medlemskabet strækker fortsat de antal måneder som den købte pakke indeholder.

Abonnementet opsiges via din personlige log-in konto på Licensecare.dk, og kan opsiges fra dag til dag. Dit abonnement er først opsagt når du har modtaget en bekræftelse på e-mail. Har du flere abonnementer tilknyttet din profil, vil du modtage en bekræftelse for hver enkelt abonnement.

Betaling: Der betales up-front for alle vores abonnementspakker.

Betaling kan ske ved brug af følgende betalingsmidler: VISA, MasterCard og Mobile Pay. Ved betaling med Mastercard Debit, som er et debetkort, vil betalingen blive reserveret på din konto i overensstemmelse med vilkårene for dit kort, indtil vi trækker eller afviser betalingen. Beløbet trækkes, efter der er afgivet ordre på Licensecare.dk.

Betingelser: LicenseCare ApS tegner kun aftaler med privatpersoner der ingen klip har fået i kørekortet.

Det er ikke tilladt at dele og kopiere materiale fra LicenseCare ApS.

Licensecare ApS kan ikke stilles til ansvar for lovbrud pga. misfortolkninger og misforståelser i vores materiale.

Har du klip i kørekortet ved indmeldelse se da betingelser om anccenitet nedenfor:

 

0 Klip v indmeldelse

1 Klip ved indmeldelse

2 Klip ved indmeldelse

Fradømt ved indmeldelse

 

 

 

 

 

6 måneders ancinitet

50

25

0

0

12 måneders

100

50

25

0

18 Måneders

100

100

50

0

24 Måneders

100

100

100

0

 



Der tages forbehold for tastefejl i vores materiale.

Særlige regler: 

1. Hos LicenseCare ApS tilbydes der årligt et 3 timers førstehjælps kursus med 50% rabat efter minimum 6 mdr. medlemskab hos Licensecare.dk.
2. Efter 6 mdr. anciennitet optjener man retten til et glatførekursus med 50% rabat á 1,5 time pr. år i egen bil.
3. Sidste nye færdselsregler samt ændringer sendes minimum 4 gange årligt på mail og opdateres jævnligt på Licensecare.dk.
4. Hvis en kunde hos LicenseCare mister sit kørekort, kan kunden efter 12 mdr. få 50% rabat pågenerhvervspakken bestående af 3 kørelektioner i skolevogn, 1 leje af bil til køreprøve, 3 mdr. online teori samt support vedr. papirgangen i en kontrollerende køreprøve. 
5. Herudover kan vores netværk få dig langt frem i køen for lynhurtig generhvervelse af kørekortet.

 

 

Persondatapolitik

Dataansvarlig

Vi er dataansvarlig for behandlingen af de personoplysninger, som vi behandler om vores kunder og samarbejdspartnere. Du finder vores kontaktoplysninger nedenfor.

Licensecare ApS

Gammel Gugvej 21

CVR-nr.: 43285718

Behandlingsaktiviteter

Som dataansvarlig jf. GDPR, så har vi følgende behandlingsaktiviteter.

Besøg på hjemmeside

Når du besøger vores hjemmeside, så anvender vi cookies for at hjemmesiden kan fungere, hvilket du kan læse mere om i vores [cookiepolitik].

Kommunikation med potentielle kunder

Når du har spørgsmål til vores side, eller ønsker at høre mere om vores services, så kan du kontakte os via:

● Mikkel@licensecare.dk
● 22 66 69 69

 

Herigennem vil vi behandle dine personoplysninger, så vi kan indgå i en dialog med dig fx svare på spørgsmål om vores ydelser. Vi behandler kun den information, som du giver os i forbindelse med vores kommunikation.

Vi vil typisk behandle følgende almindelige oplysninger: navn, email, telefonnummer.

Vores hjemmel til at behandle disse personoplysninger er databeskyttelsesforordningens artikel 6, stk. 1 litra f.

Vi sletter vores kommunikation med dig når det står klart om du ønsker vores ydelser eller ej.

Skulle der i et særligt tilfælde opstå et behov for at opbevare dine personoplysninger i længere tid, så vil dette kunne være tilfældet.

Kunder

Vi har behov for at kommunikere med vores kunder, så vi sikrer os, at ydelsen leveres korrekt. Herigennem kan vi behandle oplysninger om navn, adresse, ydelser, særlige aftaler, betalingsinformationer og lignende. 

Hjemlen til at behandle disse personoplysninger er databeskyttelsesforordningens artikel 6, stk. 1 litra b.

Når ydelsen er leveret og eventuelle udestående er afsluttede, så vil vi umiddelbart herefter slette personoplysningerne.

Nyhedsbrev

Vi har et nyhedsbrev, som det er frivilligt at tilmelde sig – og du kan altid framelde dig dette igen. Alle nye medlemmer bliver automatisk tilmeldt hertil, da vi som minimum udsender 4x nyhedsmails årligt.

Formålet med nyhedsbrevet er at sende de tilmeldte mails med ny information fra virksomheden, som kan omhandle nye færdselsregler, tips & tricks og annoncering af vores ydelser.

Vores hjemmel til at behandle dine personoplysninger (dvs. mailadressen) i forbindelse med nyhedsbrevet vil være databeskyttelsesforordningens artikel 6, stk. 1 litra a.

Vi vil behandle dine personoplysninger, så længe at du stadig er tilmeldt nyhedsbrevet. Ved afmeldelse af nyhedsbrevet, så stopper vi også med at sende dette til dig. Har vi ikke sendt dig et nyhedsbrev i 1 år, så bortfalder dit samtykke som følge af vores passivitet.

Ved framelding af nyhedsbrevet, så gemmer vi dit nu tidligere samtykke i 2 år efter, at det senest er anvendt pga. forældelseskrav jf. Forbrugerombudsmandens spamvejledning afsnit 11.3. 

Bogføring

Vi skal gemme alle regnskabsbilag jf. bogføringsloven. Det betyder, at vi gemmer fakturaer og lignende bilag til brug for regnskabsføring. Heraf kan der fremgå almindelige personoplysninger som navn, adresse, ydelsesbeskrivelse.

Vores hjemmel til at behandle personoplysninger til bogføringen er databeskyttelsesforordningens artikel 6, stk.1 litra.

Vi opbevarer disse oplysninger i minimum 5 år efter at indeværende regnskabsår er afsluttet. 

 

Databehandlere

Få kan klare alt selv, og det samme gælder os. Vi har derfor samarbejdspartnere, samt benytter os af leverandører, hvoraf nogle kan være databehandlere.

Eksterne leverandører kan eksempelvis levere systemer til at organisere vores arbejde, services, rådgivning, IT-hosting eller markedsføring.

Det er vores ansvar at sikre, at dine personoplysninger behandles ordentligt. Derfor stiller vi høje krav til vores samarbejdspartnere, og vores partnere skal garantere, at dine personoplysninger er beskyttet.

Vi indgår derfor aftaler herom med virksomheder (databehandlere), der håndterer personoplysninger på vores vegne for at højne sikkerheden af dine personoplysninger.

Videregivelse af personoplysninger 

Vi videregiver ikke dine personoplysninger til tredjemand.

Profilering og automatiserede afgørelser

Vi foretager ikke profilering eller automatiserede afgørelser. 

Tredjelandeoverførsler

Vi benytter som udgangspunkt databehandlere i EU/EØS, eller som opbevarer data i EU/EØS. 

I nogle tilfælde er dette ikke muligt, og her kan der benyttes databehandlere udenfor EU/EØS, hvis disse kan give dine personoplysninger en passende beskyttelse.

Behandlingssikkerhed

Vi holder behandlingen af personoplysninger sikker ved at have indført passende tekniske og organisatoriske foranstaltninger. 

Vi har lavet risikovurderinger af vores behandling af personoplysninger, og har herefter indført passende tekniske og organisatoriske foranstaltninger for at øge behandlingssikkerheden.

En af vores vigtigste foranstaltninger er at holde vores medarbejdere opdaterede om GDPR via løbende awareness træning, GDPR kursus, samt ved at gennemgå vores GDPR-procedurer med medarbejderne.  

De registreredes rettigheder

Du har efter databeskyttelsesforordningen en række rettigheder i forhold til vores behandling af oplysninger om dig.

Hvis du vil gøre brug af dine rettigheder skal du kontakte os, så vi kan hjælpe dig med dette.

Ret til at se oplysninger (indsigtsret)

Du har ret til at få indsigt i de oplysninger, som vi behandler om dig, samt en række yderligere oplysninger.

Ret til berigtigelse (rettelse)

Du har ret til at få urigtige oplysninger om dig selv rettet.

Ret til sletning

I særlige tilfælde har du ret til at få slettet oplysninger om dig, inden tidspunktet for vores almindelige generelle sletning indtræffer.

Ret til begrænsning af behandling

Du har i visse tilfælde ret til at få behandlingen af dine personoplysninger begrænset. Hvis du har ret til at få begrænset behandlingen, må vi fremover kun behandle oplysningerne – bortset fra opbevaring – med dit samtykke, eller med henblik på at retskrav kan fastlægges, gøres gældende eller forsvares, eller for at beskytte en person eller vigtige samfundsinteresser.

Ret til indsigelse

Du har i visse tilfælde ret til at gøre indsigelse mod vores ellers lovlige behandling af dine personoplysninger. Du kan også gøre indsigelse mod behandling af dine oplysninger til direkte markedsføring.

Ret til at transmittere oplysninger (dataportabilitet)

Du har i visse tilfælde ret til at modtage dine personoplysninger i et struktureret, almindeligt anvendt og maskinlæsbart format samt at få overført disse personoplysninger fra én dataansvarlig til en anden uden hindring.

Du kan læse mere om dine rettigheder i Datatilsynets vejledning om de registreredes rettigheder, som du finder på www.datatilsynet.dk.

Tilbagetrækning af samtykke

Når vores behandling af dine personoplysninger er baseret på dit samtykke, så har du ret til at trække dit samtykke tilbage. 

Klage til Datatilsynet

Du har ret til at indgive en klage til Datatilsynet, hvis du er utilfreds med den måde, vi behandler dine personoplysninger på. Du finder Datatilsynets kontaktoplysninger påwww.datatilsynet.dk.

Vi vil generelt opfordre dig til at læse mere om GDPR, så du er opdateret på reglerne.